سرزمین دانلود(2)

تبلیغات

تبلیغات

موضوعات

موضوعات

بخش نرم افزار امنیت گرافیک اینترنت و شبکه اداری و کاری ویندوز کاربردی بخش موبایل
عمومی جاوا سیمبین آیفون اندروید ویندوز موبایل بخش عمومی
بازی و سرگرمی آموزش
جستجو

جستجو

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

لینک دوستان

لینک دوستان

صفحات جانبی

صفحات جانبی

امکانات جانبی

امکانات جانبی

نرم افزار دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس کسپرسکی Kaspersky Updater 2.3.2

نرم افزار دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس کسپرسکی

Kaspersky Updater 2.3.2

 

 

 

نسخه جدید این نرم افزار، Kaspersky Updater 2.3.2 منتشر شد!

 

هرچند آنتی ویروس کسپرسکی یکی از بهترین و قوی ترین آنتی ویروس های دنیاست، اما آپدیت کردن نسخه های قفل شکسته و کرک شده آن همیشه با مشکلات زیادی همراه است.

 

سریال های غیر مجاز و کپی محصولات امنیتی کسپرسکی معمولا در لیست سیاه این کمپانی قرار میگیرند و امکان آپدیت آنلاین را از کاربر سلب میکنند. برای رفع این مشکل، کاربران مجبورند دائما از سریال ها و Crack های جدیدتر استفاده کنند. و یا آپدیت های آفلاین را دانلود و نصب کنند. اما پیدا کردن جدیدترین آپدیت های آفلاین نیز مشکلات خاص خود را دارد.

 

در این مطلب، نرم افزاری را به شما معرفی میکنیم که میتواند به صورت هوشمند جدیدترین آپدیت های آفلاین آنتی ویروس کسپرسکی را پیدا کرده و دانلود کند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست تا در سایت های مختلف به دنبال آپدیت های آفلاین باشید.

 

نام این نرم افزار، Kaspersky Updater است که به تازگی نسخه جدید آن منتشر شده است.

 


دانلود نرم افزار بکاپ گیری اتوماتیک و منظم Genie Timeline Professional 4

دانلود نرم افزار بکاپ گیری اتوماتیک و منظم

Genie Timeline Professional 4

 

 

 

 

نرم افزارهای زیادی برای پشتیبان گیری (بکاپ گیری) از اطلاعات وجود دارند. اما نرم افزار Genie Timeline یکی از جالب ترین آنهاست!

 

اگر فایل ها و اطلاعاتی که به طور روزانه با آنها سروکار دارید برای شما بسیار مهم هستند، حتما باید به فکر یک نرم افزار پشتیبان گیری باشید. این نرم افزارها میتوانند در فاصله های زمانی که شما تعیین میکنید، از فایل هایی که باز هم شما مشخص کرده اید بکاپ بگیرند.

 

مخصوصا اگر فایل های شما مربوط به کارتان باشد و هر روز با آنها سروکار داشته باشید و آنها را تغییر دهید، نیاز به بکاپ گیری بیشتر احساس میشود. (فایل هایی مثل اسناد اداری، فایل های آفیس، برنامه های حسابداری، و ...)

به این ترتیب اگر فایلی به اشتباه پاک شود میتوانید آن را از روی بکاپ برگردانید.

 

اما نرم افزار Genie Timeline دارای امکاناتی است که آن را از سایر نرم افزارهای پشتیبان گیری متمایز میکند. این نرم افزار میتواند به صورت یک خط زمانی (یا همان Timeline) و به صورت منظم از فایل ها یا فولدرهایی که شما تعیین کرده اید بکاپ بگیرد. مثلا از فولدر حاوی سندهای آفیس شما هر دو ساعت یک بار بکاپ گیری کند. شما تعیین خواهید کرد که حداکثر از چند بکاپ قدیمی در آرشیو نگهداری شود (مثلا 20 بکاپ).

 

به این ترتیب اگر فایلی پاک شود، صدمه ببیند، یا اطلاعات اشتباهی در آن وارد و ذخیره شود، شما میتوانید از روی خط زمانی نرم افزار Genie Timeline به عقب برگردید و تغییرات را مشاهده کنید و بکاپ مورد نظر خود را بازگردانی کنید.

 


دانلود نرم افزار بازیابی فایل های پاک شده Easy Recovery Pro 10

دانلود نرم افزار بازیابی فایل های پاک شده

Easy Recovery Pro 10

 

 

 

 

برای کاربرانی که حداقل 15 سال از آشنایی شان با کامپیوتر میگذرد، نرم افزار Easy Recovery یک نوستالژی است. زمانی که نرم افزارهای زیادی برای بازیابی فایل های پاک شده وجود نداشتند و Easy Recovery اولین و آخرین امید آنها بود. و انصافا هم خیلی وقت ها مشکلات ما را حل میکرد.

 

اگر یک ویروس، یک اشتباه، یا یک کاربر نابلد باعث شده است تا اطلاعات و فایل های مهم شما پاک شود، هنوز هم امیدی برای بازیابی آنها هست. نرم افزار Easy Recovery Pro امکانات خوبی برایبازیابی اطلاعات دارد.

 

فرقی نمیکند اطلاعات شما از چه نوعی باشد. عکس، موسیقی، فیلم، اسناد اداری، یا هر فرمت دیگری. این نرم افزار میتواند سطح درایو های کامپیوتر شما را اسکن کرده و هر نوع اطلاعات پاک شده ای که امکان بازیابی دارد را برگرداند.

 

این نرم افزار قادر به بازیابی اطلاعات از هارد دیسک، کارت حافظه، فلش مموری، هارد اکسترنال و همچنین دوربین دیجیتال و موبایل میباشد.

 

نسخه جدید نرم افزار Easy Recovery Pro با ظاهری تازه و همان قدرت همیشگی، به تازگی منتشر شده است و در ادامه میتوانید آن را دانلود کنید.

 

 


دانلود نرم افزار قفل پوشه Folder Guard Professional 9.1

دانلود نرم افزار قفل پوشه

Folder Guard Professional 9.1

 

 

 

 

همه ما در کامپیوترهای خود اطلاعات و فایل های شخصی داریم، که دلمان نمیخواهد سایر افراد به آنها دسترسی داشته باشند. یکی از ساده ترین راه ها برای مخفی سازی اطلاعات شخصی از دید دیگران، این است که روی Properties فایل یا فولدر مورد نظر برویم و آن را در حالت Hidden قرار دهیم. اما خوشبختانه یا متاسفانه این روزها حتی بچه های 5 ساله هم روش دسترسی به فایل های Hidden را بلد هستند!

 

بنابر این بهتر است از نرم افزاری برای این کار استفاده کنیم که نه تنها جلوی دسترسی دیگران به اطلاعات شخصی ما را بگیرد، بلکه از پاک شدن یا آسیب دیدن آنها نیز جلوگیری کند.

 

نرم افزار Folder Guard Professional یک راه حل جامع و کامل برای حفظ حریم شخصی در کامپیوتر است. توسط این نرم افزار میتوانید یک فولدر را مخفی کنید، روی آن پسورد قرار دهید، و جلوی پاک شدن عمدی یا تصادفی آن را بگیرید. به این ترتیب اطلاعات شخصی شما درون آن فولدر کاملا امن خواهند بود.

 

نرم افزار Folder Guard Professional امکان ایجاد محدودیت برای بخش های مهم ویندوز (مثل Task Manager) را نیز دارد. تا خیال شما راحت باشد که وقتی پای کامپیوتر خود نیستید کسی نمیتواند به اطلاعات شخصی شما سرک بکشد.

 


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 5 تير 1393 ساعت: 11:44
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,,
ادامه مطلب

دانلود نرم افزار کنترل کامپیوتر و اینترنت برای کودکان Salfeld Child Control 13.5

دانلود نرم افزار کنترل کامپیوتر و اینترنت برای کودکان

Salfeld Child Control 13.5

 

 

 

 

نسخه جدید نرم افزار کنترل کامپیوتر و اینترنت برای کودکان، Salfeld Child Control 13.5 منتشر شد!

 

همانطور که کودکان در دنیای واقعی نیاز به کنترل و مراقبت دارند، در فضای مجازی نیز باید مراقب آنها بود. مخصوصا در این روزها که کودکان ساعات زیادی را پای کامپیوتر و یا اینترنت میگذرانند.

 

نرم افزار Salfeld Child Control راهکار های مناسبی برای کنترل والدین بر روش استفاده کودکان از کامپیوتر ارائه میدهد. توسط این نرم افزار میتوانید محدودیت های مورد نظر خود را ایجاد کنید تا با خیال راحت اجازه استفاده کودکان از کامپیوتر را بدهید.

 

این نرم افزار میتواند دسترسی به فولدرها، فایل ها، نرم افزارها، بازی ها، و ... را محدود کند. یا فقط در ساعت های خاصی اجازه کار با کامپیوتر را بدهد. همچنین توسط این نرم افزار میتوانید دسترسی به اینترنت را محدود کنید یا بعضی از سایت ها را فیلتر کنید. و یا فقط اجاره دسترسی به چند سایت خاص را بدهید.

 

ورژن جدید این نرم افزار به تازگی منتشر شده و در ادامه میتوانید آن را دانلود کنید.

 


دانلود نرم افزار مخفی سازی فولدر Hide Folders 4.1

دانلود نرم افزار مخفی سازی فولدر

Hide Folders 4.1

 

 

 

 

آیا دوست دارید فولدرهای شخصی خود را از دیگران مخفی کنید؟ پس این مطلب از سرزمین دانلود را دنبال کنید!

 

نرم افزار Hide Folders یک نرم افزار ساده و در عین حال قدرتمند برای مخفی سازی پوشه (فولدر)است. توسط این نرم افزار میتوانید هر تعداد از فولدرهای شخصی خود را به راحتی مخفی کنید تا سایر کاربران نتوانند به آنها دسترسی داشته باشند.

 

دسترسی به فولدرهای مخفی شده فقط با اجرای نرم افزار و وارد کردن پسورد صحیح امکان پذیر است. نکته قابل توجه این است که فولدرهای شما نه تنها مخفی میشوند، بلکه از دسترس هم خارج میشوند. یعنی به هیچ وجه امکان دسترسی به آنها وجود ندارد (حتی از طریق خط فرمان یا وارد کردن آدرس مستقیم). و این موضوع یکی از تفاوت های این نرم افزار با Hidden کردن عادی در ویندوز است.

 

مخفی کردن فولدر توسط این نرم افزار به چند روش امکان پذیر است. یکی اینکه از داخل محیط نرم افزار، فولدر مورد نظر را انتخاب کنید. روش دیگر این است که فولدری که میخواهید مخفی شود را توسط ماوس بکشید و در پنجره نرم افزار رها کنید.

 

این نرم افزار دارای 4 سطح مختلف برای محافظت است که در ادامه میتوانید با آنها آشنا شوید.


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 5 تير 1393 ساعت: 11:39
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,,
ادامه مطلب

دانلود آنتی ویروس اوست 8 ، نسخه رایگان Avast Antivirus Free 8

دانلود آنتی ویروس اوست 8 ، نسخه رایگان

Avast Antivirus Free 8

 

 

نسخه هشتم آنتی ویروس رایگان اوست، Avast Antivirus Free 8 منتشر شد!

 

به روز رسانی : آپدیت آفلاین اضافه شد.

 

در شرایطی که تهیه نسخه اصلی آنتی ویروس های پولی برای اکثر کاربران داخل کشور میسر نیست، و همچنین مشکلاتی که برای آپدیت آنتی ویروس های کرک شده و قفل شکسته وجود دارد، استفاده از آنتی ویروس های رایگان بسیار گزینه ی مناسبی است. تا دیگر نگران Expire شدن یا عدم آپدیت آنتی ویروس خود نباشید.

 

جدیدترین نسخه آنتی ویروس رایگان اوست، یعنی Avast Free Antivirus 8 هفته گذشته منتشر شد. این آنتی ویروس با وجود اینکه رایگان است، اما نیاز کاربران خانگی به یک آنتی ویروس خوب را کاملا برطرف می کند. این آنتی ویروس به صورت روزانه قابل آپدیت می باشد. آپدیت های کم حجم و امکان به روز رسانی برای کاربران داخل ایران، از امکانات خوب این آنتی ویروس قدرتمند است.

 

 

 


دانلود نرم افزار امنیتی اسمارت سکوریتی ESET Smart Security

دانلود نرم افزار امنیتی اسمارت سکوریتی

ESET Smart Security

 

 

نسخه جدید نرم افزار امنیتی ESET ، یعنی ESET Smart Security منتشر شد!

 

پکیج کامل نرم افزار امنیتی ESET Smart Security ، در واقع شامل آنتی ویروس Nod32 به علاوه مجموعه ای از ابزارهای امنیت اینترنت است.

 

به همین دلیل کاربرانی که فقط مایل به نصب آنتی ویروس هستند، میتوانند از آنتی ویروس نود 32استفاده کنند.

 

اما اگر میخواهید آنتی ویروس، فایروال، آنتی اسپم، و مجموعه ابزارهای امنیت اینترنت را با هم داشته باشید، نسخه ای که در همین مطلب ارائه شده است را دانلود و نصب نمایید.

 

سطح امنیت برخی از آنتی ویروس ها و فایروال های رایگان (که بدون دردسر هم آپدیت میشوند) تفاوت چندانی با آنتی ویروس های معروف (مثل نود 32 و کسپرسکی) ندارد. به همین دلیل هم تیم پشتیبانی سرزمین دانلود همیشه با معرفی آنتی ویروس و فایروال های رایگان و ارائه لینک دانلود آنها، کاربران را به استفاده از نرم افزارهای Free تشویق میکند. اما به خاطر سابقه و شهرت نرم افزارهای معروف، هنوز هم بسیاری از کاربران ترجیح میدهند از آنتی ویروس های معروف تر استفاده کنند.

 

در هر صورت برای این دسته از کاربران، در این مطلب جدیدترین نسخه از نرم افزار امنیتی ESET را تهیه کرده ایم. که شامل آنتی ویروس Nod32 به علاوه مجموعه ای از ابزارهای امنیت اینترنت است.

 

در نسخه جدید نرم افزار امنیتی ESET Smart Security ، تغیبرات زیادی چه از نظر ظاهری و چه از نظر امکانات نرم افزار ایجاد شده است. که باعث شده منابع کمتری از سیستم را مصرف کند و کار با آن سریع تر و ساده تر باشد.


نرم افزار امنیتی سیمانتک، نسخه رایگان و قابل آپدیت Symantec Endpoint Protection 12.1

نرم افزار امنیتی سیمانتک، نسخه رایگان و قابل آپدیت

Symantec Endpoint Protection 12.1

 

 

 

 

کمپانی سیمانتک (Symantec) یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های نرم افزاری در زمینه تولید برنامه های امنیتی (مثل آنتی ویروس) است. از معروف ترین نرم افزارهای این شرکت میتوان به آنتی ویروس Norton اشاره کرد.

 

در این مطلب، یکی از بهترین نرم افزارهای امنیتی Symantec را به شما معرفی میکنیم.

 

نرم افزار Endpoint Protection یک مجموعه کامل برای حفظ امنیت کامپیوتر شماست. این نرم افزار شامل آنتی ویروس، آنتی هک، آنتی اسپم، آنتی تروجان، آنتی اسپای (ضد جاسوسی) و سایر ملزومات امنیت کامپیوتر است.

 

یکی از مزیت های این آنتی ویروس برای کاربران ایرانی، رایگان بودن آن است. به همین دلیل به راحتیقابل آپدیت است.

البته رایگان بودن این نرم افزار به معنای ضعف آن نیست. چون Symantec Endpoint Protectionدر حال حاضر یکی از قابل اطمینان ترین نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس است.

 

ورژن جدید این نرم افزار به تازگی منتشر شده و در ادامه میتوانید نسخه های 32 بیتی و 64 بیتی آن را دانلود کنید.

 


دانلود نرم افزار آنتی تروجان قاتل تروجان Trojan Killer 2.2

دانلود نرم افزار آنتی تروجان قاتل تروجان

Trojan Killer 2.2

 

 

 

 

در مقابل هک و برنامه های جاسوسی احساس خطر میکنید؟ در این صورت به یک آنتی تروجان خوب نیاز دارید.

 

همه آنتی ویروس های معروف (مثل AVG, Symantec, Nod, Kaspersky و ...) توانایی شناسایی و حذف تروجان ها را نیز دارند. اما برخی از این آنتی ویروس مشکل به روز رسانی دارند و به راحتی قابل آپدیت نیستند (به دلیل تحریم). ضمن اینکه شاید به دلیل قدیمی بودن سخت افزار و کند شدن سیستم، تمایلی به نصب آنتی ویروس های سنگین نداشته باشید.

 

در این صورت با ما همراه باشید تا یک نرم افزار امنیتی کوچک و سبک را به شما معرفی کنیم.

 

نرم افزار Trojan Killer (قاتل تروجان) همانطور که از اسمش مشخص است، یک برنامه آنتی تروجاناست. یعنی میتواند از سیستم شما در مقابل هک و جاسوسی محافظت کند.

 

این نرم افزار با اسکن کامل سیستم، هر گونه بدافزار و برنامه هک و جاسوسی را شناسایی و حذف میکند. ضمن اینکه با استقرار در حافظه، جلوی دسترسی های غیر مجاز به سیستم شما را میگیرد.


ليست صفحات


تعداد صفحات : 8


ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 72
            کل نظرات کل نظرات : 1
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 11
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 4
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 12
            بازدید ماه بازدید ماه : 132
            بازدید سال بازدید سال : 470
            بازدید کلی بازدید کلی : 34971

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.117.186.92
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرزمین دانلود(2) و آدرس sarzamindownload-2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. تبادل لینک آزاد هست






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  ابوالفضلابوالفضل - سلام به شما دوست وبلاگ نویس ،وبسایت خیلی عالی دارید من شما رو دعوت میکنم به شبکه اجتماعی تمشک ملخق بشین و دوستان جدید پیداکنید و لحظات خوب زندگیتونو با بقیه شریک بشین
                  منتظر حضور سبزتان هستیم
                  روابط عمومی شبکه اجتماعی تمشک - 1393/4/5

                  درباره ما

                    سرزمین دانلود(2)
                    بهترین نرم افزار ها و بازی ها و....... همه چیز را از ما بخواهید آنچه از یک سایت دانلود انتظار دارید در کنار شما ما را همراهی کنید تا بهترین ها را داشته باشید خوش باشید. (هروز آپ می شود)

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به سرزمین دانلود(2) بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف